
Usunięto wszystkie usterki sieci Zapnetu powstałe w wyniku przejścia orkanu Ksawery w ubiegłym tygodniu.
Działają także nadajniki w miejscowościach Wielki Buczek, Chynowa oraz Przygodziczki. W miejscach tych klienci na początku tygodnia mogli mieć jeszcze problem z dostępem do internetu.
Specjaliści Zapnetu monitorują stan sieci. Wprzypadku wystąpienia problemów abonenci proszeni są o kontakt z BOK pod nr. tel. 62 597 70 83, tel. kom.: 502 531 940 lub e-mailowo: biuro@zapnet.pl albo poprzez formularz kontaktowy www.zapnet.pl/kontakt.
Po przejściu orkanu przez trzy ostatnie dni nasi specjaliści intensywnie pracowali nad usunięciem awarii. W większości miejsc, gdzie doszło do awarii, nie ma jużproblemów z dostępem do internetu.
Przejściowe kłopoty z łączem mogą mieć jeszcze nasi klienci w miejscowościach: Wielki Buczek, Chynowa oraz Przygodziczki. Ekipy techniczne firmy Zapnet pracują nad usunięciem usterek w tych lokalizacjach.
Abonenci z innych obszarów, u których występują jeszcze problemy z internetem, proszeni są o kontakt z BOK pod nr. tel. 62 597 70 83, tel. kom.: 502 531 940 lub e-mailowo: biuro@zapnet.pl albo poprzez formularz kontaktowy www.zapnet.pl/kontakt.
Za niedogodności – przepraszamy!
Szanowni Klienci,
po przejściu orkanu Ksawery ostatniej nocy znaczna część naszej sieci nie działa. W większości miejsc brak internetu jest wynikiem awarii sieci energetycznych, jednak w kilku miejscowościach, jak np. w Wielkim Buczku całkowitemu uszkodzeniu uległ nadajnik.
Według prognoz firmy Energa prąd ma stopniowo powracać w ciągu dnia, jednak skala problemu jest na tyle duża, że możliwe, iż prądu w niektórych miejscowościach nie będzie do soboty.
Wszystkie ekipy techniczne firmy Zapnet są zaangażowane w ustalanie zakresu szkód. Najszybciej jak będzie to możliwe zaczniemy naprawy. Na stronie internetowej i profilu FB będziemy na bieżąco informować Państwa o stanie napraw i możliwości podłączeń.
Skontaktuj się z nami
62 597 70 83